Hoe komt het dat als je met je optische muis zachtjes op tafel tikt, je muisaanwijzer langzaam omhoog gaat, en nooit opzij of naar onder?

bij mij althans

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Grappig. Bij mij loopt de cursor dan altijd naar links. Heb me er ook wel eens over verbaasd maar het erop gehouden dat het wel met vervuiling van de ondergrond te maken zou hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vervuiling. Misschien is het nodig om te defragmenteren . Dat progamma vind je onder computer systeem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb het natuurlijk zelf even geprobeerd, en de mijn gaat schuin links omhoog, maar die van mijn vriend blijft op zijn plek! Gezien mijn half van het bureau vaak minder net is als de zijne, zal het inderdaad wel met de ondergrond te maken hebben! ;)