Nee, de bedoeling van de weergave van het percentage beste antwoorden is dat je kan zien hoe hoog de kwaliteit van iemands antwoorden zijn. Ze gaan het dan niet zo maken dat iedereen dat kan manipuleren als hij daar zin in heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan je aantal gegeven antwoorden niet reduceren. ze liggen vast en de website goeie vraag zal niets weggooien en je teller zal dus niet reduceren naar 1. dus, je zal nooit 300% beste antwoorden bereiken :o)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dus, maar wat wou je daar in hemelsnaam mee laten zien? Meer dan 100% lijkt me zowiezo al niet pienter.