Waar vind ik lettertypen tbv lasersnijden?

En dan bedoel ik lettertype met 'brugjes' zodat het binnendeel van bijv. de 'O' er niet uitvalt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even mijn vorige antwoord verwijderd omdat ik zojuist in mijn eigen fonts zo'n lettertype tegenkwam en meteen weer aan je vraag moest denken. Ik dacht al haast dat ik hem zelf ooit eens had gebruikt om te sjabloneren.

Is dit wat je bedoelt? Het font heeft billieKid:

Toegevoegd na 52 seconden:
heeT
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk lettertype! Het gaat inderdaad om dit soort letters denk ik. Voor sjablonen (stencils) werkt dit denk ik net zo. Jammer dat de vraagsteller niet even reageert of we in de juiste richting denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad. En ik had er achteraf nog wel meer die ik ook nog wilde plaatsen, maar daar had ik later niet meer aan gedacht tot ik net de mail van jouw reactie kreeg, maar die heb ik nu zojuist ook even toegevoegd ;-)