Hoe word ik een online marketing expert?

Wat kan ik doen naast het lezen van boeken en het volgen van cursussen (nima a en b) doen om online marketing expert te worden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Boeken en cursussen zijn over het algemeen de meest efficiente manier om iets te leren. Daarnaast helpt het om te kijken of er bijv. meetings, conferenties en andere plekken zijn waar je info kan krijgen, natuurlijk online naar info zoeken en met andere marketing experts praten. Maar als je al cursussen en boeken doet ben je een heel eind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door te bepalen wat iemand onderscheid als expert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door zelf onderzoek te verrichten naar online marketing activiteiten zodat jij kennis hebt die niet veel mensen hebben zodat jij je kan onderscheiden en jezelf ontwikkelen tot een expert
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zorg ervoor dat je goed op de hoogte bent van de tactieken (seo, sea, affiliate, bannering, sampling etc) en lees vooral veel op internet. Begeef je tussen de mensen (social media) en doe mee aan hot items (twitter bijv.).

Daarnaast kan ik boeken van Dave Chaffey aanraden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Buitenom dat de theorie heel belangrijk is het ook van belang om de praktijk mee te nemen. Verschillende Online marketing bureau's bieden cursussen aan of stages. Zo kan je alles wat jij in de boeken hebt gelezen in de praktijk brengen.