Kan je muziek vanaf je iPhone op je PC zetten?

Vorige week is mijn laptop gestolen, en ik ben dus al mijn muziek kwijt. Mijn iPhone, met het grootste gedeelte van die muziek erop, had ik bij me, en is dus niet weg. Ik wilde de muziek die op mijn iPhone staat op mijn PC gaan zetten, maar ik kon helaas niet vinden hoe dat moest (iTunes heeft er (voor zover ik zie) geen mogelijkheid voor. Zijn er wel manieren voor, of kan dat niet?

Toegevoegd na 54 seconden:
Oja, ik zit niet te wachten op berichten als 'had je maar een back-up moeten maken', dat weet ik zelf ook wel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Met SharePod, kun je met de hand muziek van je iPod/iPhone beheren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij kun je je iphone gewoon syncen met je itunes hoor

Toegevoegd na 1 uur:
gewoon even goed googlen en dan kom je er echt wel achter hoor (zie bron 2)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat ook niet om eropzetten, maar om erafhalen...
Ik weet niet of dat het op deze manier gaat lukken?

Afgelopen zaterdag liep de software van mijn telefoon steeds vast. Maar evengoed toch nog 170 vakantiefoto's die ik er vanaf wilde halen naar mijn harde schijf. Dus heb de USB poort als map geopend en kon op die manier alle foto's vanuit mijn toestel kopiëren. Wellicht dat het zo ook wilt lukken met jouw muziek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet veel van Nokia, maar niet van de Iphone...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit is anders,je kan ook de muziek die je op de ene bibliotheek, en op je iPod heb, niet met een andere bibiliotheek synchroniseren. ik denk dat je dan echt alle muziek opnieuw op je pc moet zetten.
Ja hoor, je moet je telefoon even back-uppen in Itunes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, absoluut niet.

Simpelweg om ervoor te zorgen dat jij je Iphone niet op mijn mac (of) kunt syncen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bull
http://www.ehow.com/how_2075788_sync-iphone-itunes.html
moet je kabel van de iphone in pc doen en dan via itunes of media player