Kun je op de pc ook een hoofdletter V op de kop maken?

Ik zie ze dat ook wel eens doen met vraagtekens. Het dakje boven de 6 is geen optie want die is te klein in verhouding met de V, en twee schuine streepjes werken ook niet omdat de streepjes elkaar echt in een punt moeten raken bovenaan; > schuine streepjes: /\ , letter V (en dan op de kop graag)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Hoofdletter V intikken en dan je beeldscherm draaien ;-)

Antwoorden (4)

Λ Als ik het kan kun jij dat ook...

ΛΛΛΛΛΛ ΛΛΛΛ

Toegevoegd na 1 minuut:
Charactercode 039B in Unicode in Word doe: ALT+X
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze tekens zijn er:

Á ‎ – — √ 〉 » ⇒ → ⌉ ” ℜ ® ⌋ Ρ ρ ‏ › ’ ‚ Š š ⋅ § ¬ Σ σ ς ∼ ♠ ⊂ ⊆ ∑ ⊃ ¹ ² ³ ⊇ ß Τ τ ∴ Θ θ ϑ   Þ þ ˜ × ™ ú Ú ⇑ ↑ û Û Ù ù ¨ ϒ υ Υ ü Ü ℘ ξ Ξ ý Ý ¥ ÿ Ÿ Ζ ζ & ˆ ¡ ¦ ¯ ´ ¸ ¿ ‘ “ „ ′ ″ ‹ ‾ ⊕ − ⊗ ⁄ ∗ < > ± « ÷ ∀ ∂ ∃ ∅ ∇ ∈ ∉ ∋ ∏ ∝ ∠ ∧ ∨ ∩ ∪ ∫ ≅ ≈ ≠ ≡ ≤ ≥ ⊄ ⊥ ⌈ ⌊ 〈 ◊ ⇐ ↓ ⇓ ← ↵ ↔ ⇔ ¢ £ ¤ © ¬ ° µ ¶ • † ‡ • … ‰ ♣ ♥ ♦ € ¼ ½ ¾ ∞ ª á À à â Â Ä ä à ã å Å æ Æ Ç ç ð Ð é É è È Ê ê ë Ë ƒ ℑ í Í Ì ì î Î Ï ï ñ Ñ º ó Ó ò Ò Ô ô Ö ö Õ õ Ø ø Œ œ Α α Β β Γ γ Δ δ ε Ε Η η Ι ι Κ κ λ Λ Μ μ Ν ν Ο ο Π π ϖ φ Φ χ Χ ψ Ψ ω Ω ℵ ↖ ↙ ↗ ↘ ℓ ℗ ⅓ ⅔ ⅕ ⅖ ⅗ ⅘ ⅙ ⅚ ⅛ ⅜ ⅝ ⅞ ⅟ ₀ ₁ ₂ ₃ ₄ ₅ ₆ ₇ ₈ ₉ ‘ ‚ ’ “ ” „ … ‽ џ ћ њ љ я ђ є Ж ζ δ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel afhankelijk van het gekozen font !!!
Bedenk overigens wel, dat als andere tekens dan het moddendeel je het hogere deel van een font gebruikt, of als je een ander font gebruiikt, dat iemand anders jouw teksten niet kan lezen. In de meeste gevallen is het een pain in the back.
uɐʞ ʇǝɥ

Het omgekeerde vraagteken waar je 't over hebt, wordt in sommige talen (Spaans, Galicisch) gebruikt om het begin van een vraag aan te geven en is voor hen een normaal leesteken.
Als omgekeerde V is de Griekse letter lambda goed te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, antwoord beginnen met het kan op zijn kop.
+1 voor dat originele begin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaaf, hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel knip- en plakwerk vanuit http://twitter.com/WillYouAtMe/status/2474210399 maar probeer 't eens met http://www.revfad.com/flip.html
Λ het is de griekse L....
typ dus een L en kies dan een grieks lettertype.... het kan ook via invoegen-symbool.... in Word dus...
Bronnen: