Je kan alle gegevens op de andere computer in outlook instellen, de info daarvoor staat meestal op de site van je provider.

Wat wellicht makkelijker is is op de andere computer naar de site van je provider te gaan en daar naar netmail of webmail. Makkelijke daaraan is dat je niks hoeft te installeren of in te stellen, en je weet zeker dat de synchronisatie goed verloopt.

Toegevoegd na 37 seconden:
Je Webmail ziet er waarschijnlijk zoiets uit als hotmail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In hotmail (en ongetwijfeld ook andere webmail programma's) vind je in het linkerkader een optie 'e-mailaccount toevoegen'. Daarmee kun je een mailadres toevoegen en vanaf iedere pc ter wereld met internettoegang je mail bekijken zoals je dat normaal in Outlook doet.

Je moet wel de mailadressen van je contacten overzetten naar hotmail (of een olifantengeheugen hebben) om ook vanuit hotmail je Outlook contacten te kunnen mailen.

Succes!
paulus811
14 jaar geleden
je kan op andermans computer niet de emails bekijken die al op je eigen computer staan. Het enige wat je kunt doen is kijken naar nieuwe emails die nog op de server staan. En dat gaat het best via webmail, ga naar de site van je provider en log in, dat moet zichzelf wijzen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ de optie om maitltjes op de server te laten staan als deze gelezen zijn staat standaard uit. Deze mailtjes staan dan op je hoofd pc. De optie om de gelezen mailtjes altijd op de server te laten staan moet je dan dus aan zetten. Een ander mogelijkheid is is om het bestand te delen/steeds op te slaan in je mail zodat je altijd over alle mailtjes beschikt. Dit zijn statements om dit antwoord bij te staan ;)
itsme
14 jaar geleden
Ik probeer altijd om het antwoord te geven op het niveau van de vraagsteller... maar inderdaad, als je de mails op de server laat staan, kan je er natuurlijk nog wel bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed van je, ik heb het vooral aangevuld voor de vraagsteller, maar evt. ook andere bezoekers die deze website bezoeken. Ik zie overigens dat ik +1 bedoelde ipv alleen maar het +je :)
Nou ik zit bij het net,
ga naar het net.nl
dan naar netmail,inloggen met gebruikersnaam@hetnet,
wachtwoord,en je zit in je eigen email programma waar je ook bent.

Toegevoegd na 30 minuten:
Alleen nieuwe mail,de oude bekijken lukt niet.