Wat is een goed programma om een flash website te bouwen?

Ik maak voor mijn moeders bedrijf een website, dat wil ik graag een het FLASH formaat doen. wat is hier het beste programma voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flash-sites zien er wel mooi uit, maar doe het slecht in de zoekmachines. Bedenk dat wel als je een site voor een bedrijf maakt. Je wilt immers wel dat hij goed gevonden wordt.
http://www.iconix-design.nl/restyling-websites.htm
http://www.overweg.com/flash.php

Antwoorden (2)

Macromedia Flash is het enige wat ik kan bedenken. Het schijnt dat je daar nog wel enige kennis voor nodig bent. Weet je wel zeker dat de website van jouw moeder wel Flash nodig heeft?

Mijn ervaring met Flash is dat ik er eigenlijk te ongeduldig voor ben, zowel om te maken (en ik ben best wel bekend in het websites bouwen) als om bij sommige Flash-sites zelf als bezoeker te bezoeken.

Toegevoegd na 34 seconden:
als = alswel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Macromedia heeft Flash verkocht aan Adobe. Tegenwoordig is het Adobe Flash.
Volgens mij moet je de technieken welke je gebruikt afstemmen op het eind produkt en de doelgroep.

Wat biedt Flash boven alternatieven waarvoor je Flash nodig bent?

o.a. MacroMedia Flash of Flash Website Design kun je hiervoor gebruiken.