Ik probeer met Nero een film te branden, maar hij geeft error dat het bestand ongeldig of beschadigd is?

Wat moet ik doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een DVD probeert te branden, dan zijn er strenge regels t.a.v een aantal bestanden die er nodig zijn om de DVD afspeelbaar te maken. Kijk even of je bestanden daar wel aan voldoen:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met een ander programma proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je hem gedownload? Zaten er par2-bestanden bij, en heb je daarmee gecheckt? Eventueel aan de afzender vragen een crc-bestand te berekenen en op te sturen om te controlen of het wel een 1-op-1 kopie is of dat er tijdens overdracht iets is misgegegaan.

Als het een .iso bestand is kun je deze wellicht nog openen met isobuster, een programma om dergelijke schijfkopieen te kunnen bewerken.