Outlook Expres 6 is vastgelopen tijdens het versturen van een te groot bestand,alleen het blauwe scherm krijg ik te zien.Hoe krijg ik O-E weer terug?

Na het installeren van thunderbird kon ik alle mappen en gegevens importeren. Toch mis ik mijn outlook expres 6. Over gebruiksvriendelijkheid valt te twisten....
pc, windows XP

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is je mail-bestand (dbx) corrupt geraakt.
Probeer eerst eens dit, maar daarvoor moet OE wel kunnen opstarten:
http://www.datarecovery.com.sg/data_recovery/repair_corrupted_dbx_file.htm
De volgende link voorziet in verwijdering van de DBX-file.
Nogal rigoreus, want dan ben je wel je mail kwijt:
http://www.datarecovery.com.sg/data_recovery/outlook_express_startup_error.htm
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja... Dat klikt aardig rigoreus :).
Altijd eerst backups van van alles maken, voordat je aan de slag gaat.
AWM
14 jaar geleden
Klopt, maar ik vermoed dat 99,9% van de mensen dat nooit doet. Zelfs van foto's met emotionele waarde wordt zelden een back-up gemaakt. Huilen als de disk crasht.
Maar in dit geval heb je tenminste weer een werkende OE....