Hoe kan ik vanuit ons emailadres:********@vttt.nl een email naar ong. 80 adressen tegelijk versturen?

de mail komt nu weer terug, bij hotmail komen alleen de adressen terug, die niet kloppen. bij deze webmail lukt het helemaal niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

een groep maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de melding die je krijgt als je probeert te versturen? Zonder de melding is het moeilijk om te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit veel voorkomt: maar een groep aan in je adresboek van de 80 adressen en geeft deze een toepasselijke naam. Open "een nieuw bericht" klik op "Aan" selecteer de nieuw aangemaakte groep en klik "BCC" en "OK", zodat niet je hele adresboek de wereld rond gaat.
Als het eenmailig is: Open een "Nieuw bericht", klik "Aan", selecteer de 80 adressen in je adresboek door de "Ctrl-toets" ingedrukt te houden en klik op "BCC" en "OK".

Toegevoegd na 5 minuten:
Las te laat je "aanvoeging".
Dat de fouttieve adressen retour komen is normaal en goed. Zo weet je dat je adresboek niet meer actueel is.
In Outlook moet het kunnen, daar ik zelf ook vaak deze aantallen berichten verstuur. Het kan zijn dat je server de grote stroom berichten niet kan/wil versturen, daar ze gemaximaliseert zijn. Maak in dat geval 2 groepen van 40 adressen aan.
Bronnen: