Ben het er helemaal mee eens, nu is het namelijk zo dat veel mensen een gesloten vraag stellen, in dat geval is het gemakkelijker om een poll te starten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het aantal vragen dat met een simpel ja/neen beantwoord kan worden is groot. Zelfs vragen kunnen als poll ingericht worden... toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf heb ik hier nog geen zicht op maar denk ik dat als er een poll komt deze alleen te gebruiken is door goeievraag.nl zelf. Dus dat iedereen op kan stemmen.

Dit omdat anders de meest belachelijke vragen komen waar onzin antwoorden op komen als opties.

Nogmaals dit is niet de mening van de site maar mijn persoonlijke gedachte.

Groeten Alwetend
Moderator
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of een poll zin heeft, want dan moet de vraagsteller zelf de mogelijke antwoorden weten. Alleen bij ja/nee vragen zou dit mogelijk zijn.