MP3 Map verdwenen.

Ik had een mp3 map in mijn documenten staan.
Was met Nero bezig, en toevoegen ,en opeens alles van de mp3 weg en kan de map nergens meer terug vinden.
Waar zijn ze gebleven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer te zoeken naar de map. Hij staat vast ergens per ongeluk onder een andere map. Het kan makkelijk gebeuren dat je per ongeluk een map verplaatst en hem dan niet meer ziet.

Begin eerst eens te zoeken via Verkenner door met de rechter-muisknop te klikken op \MijnDocumenten en dan 'Zoeken' op een file uit de map die je kent, dus ???.mp3 (???=dan de naam) of *.mp3.
Als je hem niet vindt, kun je alle drives individueel afzoeken, te beginnen met C:\ meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt ze waarschijnijk _verplaatst_, in plaats van gekopieerd. Een zoekopdracht op je schijven naar *.mp3 zou uitkomst moeten bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak een niewe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer op de map naam te zoeken in je C: Kijk ook eventueel in de prullenbak, je weet maar nooit. En anders zit er niets op dan een nieuwe te maken.