Windows Mediaplayer: wat is er aan de hand?

Er was niets, en nu kan ik steeds minder cd's opslaan in de media bibliotheek, ik kan niet meer branden/rippen, ik kan sommige nummers (of ze nou jaren terug gedownload zijn of dat ik ze via een eigen cd erop heb gezet) niet meer afspelen, hoewel dat altijd gewoon kon.
Ik kan steeds minder nummers afspelen, en de afspeellijst wordt zo veel korter en saaier.

Wat gebeurt er? En hoe kan ik het tegen gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je 't kan tegengaan door niet langer de Windows Mediaplayer te gebruiken.
Ik gebruik bijv. DeepBurner: http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe
Veel intinuitiever, als ik zo vrij mag zijn.
Lukt dat nog wel? Indien die wel lukt, ligt 't dus aan de Windows Mediaplayer.

Mogelijk detecteerd Windows Mediaplayer illegaal gekopieerde liedjes en verwijderd die stiekum, zonder 't te zeggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en als mediaplayer gebruik ik MPC6.4, oftewel Media Player Classic 6.4. En daarnaast VLC-player. Samen pakken ze alles wat ik nodig heb.
En Winamp natuurlijk gebruiken voor je music playlist! Niet Windows Mediaplayer. Die is daar niet zo geschikt voor, als ik zo vrij mag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meer informatie zal nuttig kunnen zijn.
Krijg je een foutmelding als je nummers probeert af te spelen/cd's probeert te rippen?
Staan de nummers nog wel in de map waar ze horen en zijn ze alleen uit de bibliotheek verdwenen, of zijn ze nergens meer terug te vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iki gebruik VLC, helemaal gratis en daar waar windows media speler het laat afweten, daar gaat VLC door...
Zelfs video's speelt hij af en dan zijn er ook allemaal handige terugspeelfaciliteiten, te veel om op te noemen... Bij mij nooit meer media speler... too crappy for me...