Hoe zet je een plaatje bovenin een e-mailbericht in Outlook?

Ik heb een handtekening standaard in mijn mail staan, maar wil bovenin ook standaard een header met een logo. Kan iemand me uitleggen hoe dat moet? De help-functie van Outlook is daar helaas niet duidelijk genoeg over.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je zou deze zelf in een html pagina kunnen maken en hem dan gebruiken als achtergrond voor je emails.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kun je maken met een webeditor. Er zijn genoeg gratis webeditors te downloaden op het internet. Eèn goede daarvan is NVU. Daar maak je normaal gesproken ook webpagina's mee, dat zijn dus html pagina's. NVU kun je hier downloaden: http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/

Andere antwoorden (1)

Binnen outlook heb je de mogelijkheid om 'stationary' (briefpapier) te gebruiken.
Kijk maar via de opties en dan 'mail format'.
Wanneer je zelf een stuk briefpapier ontwerpt met een plaatje bovenaan zou het moeten gaan.

Wel er van uitgaande dat de ontvanger van jouw mail het in HTML of Roch Tekst leest en niet in 'Plain text' (bij die laatste worden geen plaatjes afgebeeld).
Dat zit echter aan de ontvangende kant en niet aan de verzendende kant.

Zie ook mijn opgegeven bronnen.