Ik heb draadloos internet thuis en kan dus met de laptop buiten (bv in de tuin) gaan zitten internetten. Zelfs met een kabel kan ik buiten zitten (als die kabel maar lang genoeg is).
Maar ik denk dat je mobiel internet bedoelt. Dus niet internet op je mobiel, maar mobiel internet op je laptop. Vrijwel alle providors hebben hier wel een systeempje voor. Even surfen zou ik zeggen of bij je provider navragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

JA hoor met bijvoorbeeld een dongel van KPN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer Draadloos
Je kunt ook draadloos van iemand anders stelen , maar dat is illegaal xd
Anders kan je ni of ga naar wikipedia.nl en probeer wat info te zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog een aanvulling. Een wat oudere laptop heeft nog wel een insteekkaart nodig om draadloos op internet te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een laptop hebt waar wfi op zit dan ben je klaar .
zaak is dan om je bereik zo groot mogellijk te maken middels een antenne .
dat kan een parabool zijn of een richt-antenne.
besef wel dat dat strafbaar is omdat je dan via iemand anders zijn server het net opgaat.
zoek maar eens op wardrive.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Waarom is dat strafbaar? Kost het degene via wie je dan het net opgaat geld of schaad je misschien zijn verbinding met zijn server? Maakt het zijn computerverbinding misschien trager?En wat wordt er ondernomen tegen van die meelifters? Ik heb geen idee, maar vind het wel interessant om te weten.
Met een dongeltje of draadloos kun je prima internetten. Echter !!!... Als het zonnetje schijnt moet je toch wel wat schaduw opzoeken anders ga je weinig van je schermpje zien. Het strand is helemaal " not done". Dus afhankelijk van wat je bedoeld met " buiten ". Of een dongeltje, of niet...