Kan ik mijn bestanden nog terug krijgen?

Mijn laptop kon ik niet meer normaal opstarten (geen flauw idee waarom). Ik heb toen de optie herstellen gekozen. Nu heeft hij windows vista opnieuw geinstalleerd en zijn al mijn bestanden en programma's weg. Dus mijn vraag: kan ik die nog terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wellicht dat je met een restore_tool restore nog het eea kan redden, maar ga er maar van uit, dat je alles kwijt bent.

Hier vind je 2 gratis restore tools:

http://www.softperfect.com/products/filerecovery/
http://www.freewarefiles.com/downloads_counter.php?programid=48532
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je bestanden staan waarschijnlijk gewoon ergens op de schijf, alleen kan het besturingsprogramma die niet vinden omdat die een andere indeling heeft gemaakt. Het beste kun je er mee naar een computerzaak zodat iemand de harde schijf los kan inlezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je hem helemaal opnieuw geinstalleerd heb zal je alles wel kwijt zijn.voordat hij hem opnieuw er op zet formateerd hij hem.je had hem natuurlijk ook kunnen proberen in veiligemodus,en kijken wat er loos was.of hem dan terug zetten in een vorige datum
Om dat tegen te gaan koop een externe hardeschijf en maak altijd een backup.die kan je dan terug zetten en dan ben je niets kwijt