Welke mini-laptop moet ik kopen als ik student ben?

Ik ga binnenkort een mini laptop kopen voor mijn studie. Zodat ik onder colleges makkelijker en sneller aantekeningen kan maken. Wat voor mij handig is:
- klein
- licht gewicht
- internet erop (zodat ik op school op het netwerk kan. Ik wil geen internet abbo!!)
- Word

En het liefst tegen een aantrekkelijke prijs. Waar moet ik aan denken? Ik zit zelf ook al te kijken maar ben benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen.

Dus het liefst zou ik antwoord hebben van mensen die zelf ook één of meerdere mini-laptops hebben gehad of er verstand van hebben!

Alvast reuze bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb volgens mij precies de laptop die jij zoekt. Ik heb alleen geen Word erop staan wel Wordpad..

Ik heb het gehele office bestand 2007 erop gezet, dit kan je doen door een usb stick of om tijdelijk een kleine cd-rom speler aan te schaffen en die te verbinden met je computer.

Ik heb de samsung n110 voor een prijsje van 420 euro mee gekregen. Ik heb deze laptop nu al een tijdje maar ik heb gezien dat die nu al voor 380 te koop is.

Ik ben zelf erg blij met deze laptop , hij is snel , internet is overal gemakkelijk te verkrijgen. Alles zit erop wat een student moet hebben. Daarnaast gaat deze laptop erg lang mee.. de accuduur bedraagt 8,5 uur. Nu moet ik eerlijk zeggen dat , dat ook echt zo is. Wil je niet van de batterij gebruik maken dan kan die er als nog uit en kan je de laptop op een netvoering aansluiten maar dan moet je wel de batterij eruit halen voor behoud van je batterij.

Kijk even op de website van samsung of ergens op google en zoek er meer over op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dát is nou grappig! Ik was zelf aan het kijken.. en had hem al op het oog! Had m net uitgeprint (met alle gegevens) en toen zag ik dat ik mail had en las ik je antwoord!
Nou ben ik helemaal blij.. want dit stelt mijn gevoel ook gerust. Dat het dus écht een goede is! Top, enorm bedankt +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap niet helemaal hoe je geen Word kunt hebben als je Office 2007 erop hebt gezet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou.. bij aankoop zit er geen word op..helemaal geen office bestanden waar je wat aan hebt met je studie. Maar dat kan je er gemakkeljk opzetten. Geen dank trouwens! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kun je die word versies gewoon downloaden? Of kost dat ook geld? en als ik dan word erop wil zetten.. hoe doe ik dat via zo'n usb stick? de hele map met installatie toestanden op de usb zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MS Office zou je eigenlijk moeten kopen (hoewel er vast ook student-versies beschikbaar zijn). Als alternatief kan je gratis en legaal Open Office installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje, ik heb toch nog even de vraag hierop gezet.. voor evt extra ideeen. open office ken ik wel. Ik dacht alleen dat je met dat programma alleen kon lezen. Niet typen?

Andere antwoorden (1)

Wij hebben de Acer Aspire One. Een geweldig ding, draait perfect onder ons draadloos netwerk. Ik heb het Office pakket geinstalleerd en ook dat gaat prima. Ze zijn verkrijgbaar in 10,1 inch en 11,6 inch. De Aspire One kost tussen de €300,- en €390,-.