Zijn de gekleurde Imac pc's nog ergens te koop?

Je had ze in alle kleuren, felroze, appeltjesgroen enz.. net een kleine televisie. nu zie ik overal in de applestores de meeste platte imac.
Bestaan die grotere niet meer? zijn ze zo verouderd? heb je er nu niks meer aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat was de eerste generatie iMac, van bijna 10 jaar geleden. Technologisch gezien inderdaad behoorlijk verouderd; een paar jaar geleden al werden ze in het geek-stripje Userfriendly al gebruikt als ballast bij het bergbeklimmen met bepakking.
Ze hadden wel iets schattigs, inderdaad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, schattig he :-)
Zijn ze dan zondanig verouderd dat als ik er één via bv marktplaats zou kunnen bemachtigen dat ik er vrijwel niks aan heb? tenzij ik hem helemaal moet oppimpen en er allerlei verbouwingen in en aan moet doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat je ermee doen wilt. Het is een PC die qua capaciteit vergelijkbaar is met wat je tegenwoordig als smartphone in je binnenzak hebt, maar als je geen al te hoge eisen stelt, en vooral wilt kunnen typen, nu en dan een muziekje luisteren en wat surfen op het internet, dan kun je er best een leuk en decoratief speeltje aan hebben.

Andere antwoorden (1)

Ik heb er 1 met een normale kleur. Ik heb ze nooit gezien in allerlei kleuren trouwens, lijkt me grappig :P

Die grote bestaan zeker nog wel en je hebt er zeker nog heel veel aan. zijn niet verouderd, er kan nieuw spul in you know ;)

local apple shop opzoeken zou ik zeggen!