Is een programma kijken op www.channel4.com gratis en vrijblijvend?

Er staat bij: Watch on 4oD... dit zegt mij helemaal niets.
Kan je het vergelijken met youtube, dat je gewoon het filmpje kan kijken? Of zit het anders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Je kijkt gewoon naar de 'Uitzending gemist' van een Engelse publieke omroep. Verder niets.
'4oD' betekent: Four on Demand, dan kan je zelf filmpjes starten.
AWM
14 jaar geleden
Channel 4 is een zender uit Engeland dacht ik.
Je kan het dus vergelijken met uitzending gemist als er "watch on 4oD" staat. Grote kans dat hun content regio gebonden is (dus alleen voor inwoners van GB). Net als de BBC.
Het is dus wel gratis maar dan zul je een proxy uit Engeland moeten gebruiken en dat zal hoogstwaarschijnlijk ellenlange laad tijden van de series en films inhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Klopt helemaal, zonder trucs niet te bekijken buiten de UK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, iemand verstand van dat soort trucs? Ik wil het namelijk heel graag bekijken, maar ik kan het nergens online vinden en kopen is niet compleet en extreem duur.
Ik kan vanuit Engeland wel naar uitzending gemist kijken.
Misschien omdat Channel 4 geen publieke omroep is?