Hoogstwaarschijnlijk schuiven ze steeds meer in elkaar. TV kijken op je computer, computeren op je mobiel, enz. Het kan ook goed dat wat we in de toekomst hebben gewoon 2 (of 3) in één is, dus dan is er niet perse een die verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

computer, dat gaat over op de tv.. Ookal is het wel irritant als je beide wil kijken. Dus ik denk dat ze allemaal wel blijven bestaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
denk eerder dat de live-feeds van de computer zullen worden gebruikt om steeds meer tv te kijken. Het gevolg is dan dat de tv als zodanig, met een kabel en dvd speler en zo, zal verdwijnen. Echter dan zal de pc de functionaliteit van de tv steeds meer over nemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zeg de computer... daar is de laptop al voor gekomen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang mensen samen (familieverband, vriendenclub) die apparaten gebruiken zullen ze afzondelijk blijven bestaan, maar dan met geintegreerde functies.

Want als ik moet bellen kan ik geen TV kijken op hetzelfde apparaat.
En als mijn vriendin naar CSI wil kijken kan ik niet full screen een game spelen of naar MythBusters kijken op hetzelfde apparaat.
En gezellig met familie en vrienden op een 3" (PDA/telefoon) of 17" (notebook) scherm naar een film kijken zie ik ook niet zo snel gebeuren.

Dus ik denk dat alle apparaten (met scherm) straks alles kunnen wat betreft informatievoorziening en multimedia, maar dat puur uit gebruiksgemak/-genot de verschillende toepassingen van schermen blijven bestaan