Zijn er voordelen aan een niveau verbonden ?

Bij een bepaald aantal punten verander je van niveau, wat heb ik daar aan ? Wat zijn de voordelen van een bepaald niveau ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Niets. Er is bij deze site een spelelement in gebracht om iedereen te stimuleren om veel goede antwoorden te geven en de antwoorden van andere mensen te beoordelen. Dit kan als leuke bijkomstigheid hebben dat je antwoorden van anderen gaat lezen en je kennis vermeerdert. Ook kan dit invloed op je meningsvorming hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het een kwestie van eer is. Je kunt er trots op zijn als je een hoog niveau hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee niet veel alleen de eer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Totaal geen voordelen,en wat heet eer? Je zit toch in een anonieme sfeer.
Als ik in de bus zou roepen:ik heb niveau 7 bij GV.,zullen de mensen mij misschien vreemd aankijken of zeggen "dat is leuk".Ze nemen je echt niet op de schouders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor zover ik kan beoordelen zijn er nu geen voordelen aan niveau verbonden. Een mogelijkheid zou zijn om er moderatierechten aan te hangen. Hoe hoger je niveau hoe meer rechten je hebt om antwoorden te beoordelen/verwijderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het weer zo'n dom label systeem. Wat zegt het nou als je veel vragen beantwoord/stelt?