Ik heb per ongeluk system32 verwijderd. Wat nu?

Mijn pc was traag en als advies kreeg ik systeem32 verwijderen. Nu doet mijn computer raar.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (8)

Dat is knap. Dan start je computer ook niet meer op als het goed is?

Als je je orginele Windows cd erin doet. Kun je in het partitiemenu (waar je je harde schijven ziet) soms een repair doen. Dan gaat hij na of alle systeembestanden er nog staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opnieuw downloaden via Limewire natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even system32 invoeren in google en goed lezen en dan installeren en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Computer nooit meer uitzetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het goed is kun je met een draaiende installatie van Windows de map system32 niet verwijderen. Als deze map wel is verwijderd, bijvoorbeeld vanuit een ander besturingssysteem, dan zit er niks anders op dan Windows opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Originele Windows cd starten en proberen te herstellen. Mocht dit niet werken, dan zal je toch echt Windows opnieuw moeten installeren.
Dit is mogelijk zonder dat je al je gegevens kwijtraakt. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoofd doorspoelen in de wc pot, want het is erg dom wat je hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leon heeft nog het beste antwoord gegeven.