Zullen er een aantal Bekende Nederlands hier op GV rondzwerven?

Ik ben volgens mij Jomanda en Jan Marijnissen hier al tegengekomen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (10)

Dat zijn juist de personen die naar mijn gevoel met geen vragen zitten.
Ik denk niet dat een 'echte'BN-er zich bezighoudt met GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je, dit heb ik me ook al afgevraagd.
Als ze hier al aanwezig zijn, zullen ze zich ongetwijfeld niet bekend maken (dat zou ik tenminste niet doen als ik hen was).

Ik denk dat ik de Jomanda en de Jan Marijnissen er ook al uitgehaald heb. En Freek de Jonge is ook aanwezig getuige sommige antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is Freek de Jonge dan?
Ik zou het aan de ene kant wel grappig vinden om te weten of er BN-ers zijn die mijn antwoorden/meningen kunnen lezen.
Aan de andere kant lijkt het me niet dat diegenen zich echt bekend zullen maken, en aan de avatar kan je het ook niet zien, dus weet je het toch nooit zeker of je te maken hebt met een BN-er. En zo wordt de BN-er weer wat diegene zou moeten zijn: een mens van vlees en bloed zoals wij allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helaas alleen maar bekend in Limburg...

En berucht en gevreesd in de rest van het land...

En dat vind ik eigenlijk wel genoeg...

Maar denk dat Panteao gewoon een bekende sterrenkok uit Hoorn is... (zomaar een gokje hoor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je woont in Algarve toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie? Ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is bijna hetzelfde als hier...
Leuk beweerd, maar ik geloof er nix van.

Ik kan ook inloggen als Geertje Wildrus, en hier domme vragen stellen, dan ben ik nog niet de *echte*.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, maar dat zijn ook maar mensen net als jij en ik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb Maxima hier ook al eens rond zien zwerven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Er schijnt hier wel geregeld een bekende Turkse Spanjaard rond te hangen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bailey is trouwens wel in het nieuws geweest haha.
ach ik heb kleine rolletjes gehad in wat nederlandse series en reclamespotjes gedaan, maar echt niet dat je dan weet wie ik nu ben. dus nee ik ben geen Bekende Nederlander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Georgina Verbaan?
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak je dat op uit mijn borsten of mijn nagels?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval niet door je nagels.. Georgina lijkt me echt zo'n typisch nagelbijtertje..
Ik ben onbekend, en hoop dat ook te blijven. Maar zoals hierboven al gezegd is geworden; het blijven mensen net als jij en ik.