doordeweeks 8 per dag, weekend 0 :)

Werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rond de 7/8
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
12.. soms minder, meestal meer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De werkende klasse meestal acht uren. Wat hen het repetitive strain syndrom oplevert. Internet addicten meer dan twee uur per dag en men spreekt van verslaving indien men meer dan acht uur en zijn nachtrust hiervoor laat. Voor de ogen is het absoluut nodig elke twee uur te stoppen en te laten rusten door in de verte te kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier doemt de vraag op waarom iedereen naar die kabels achter de pc zit te kijken. Maar ik grbuik de pc ongeveer drie uur per dag.