ik wil een tattoo zetten op mijn pols ongeveer 5centimeter en groen zwart en een beetje blauw wat zijn de kosten voor dat ongeveer?

ik wil de illuminatie driehoek die achter op een 1 dollarbiljet staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe ziet dat illuminatie driehoek eruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een driehoek met het oog erin.
Google all seeying eye dan vind je het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee thanx jimprono
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is illuminati precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou er nog maar 10 keer over na denken, en vooral over de plaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
monkeyboy: zoek eens op trefwoord in het archief hier, zijn al vaak vragen over gesteld.

Antwoorden (3)

Ga maar uit van een bedrag tussen de 70 en 100 euro. Een vriend van mij heeft ook laatst een tatoeage op zijn pols laten zetten, ongeveer 5 centimeter maar dan helemaal zwart en dat kostte 80 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van ontwerp en de winkel : tussen de 70 en 120 €
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer € 100,-
Als je dat vlaggetje wat eronder staat en dat oogje wat erboven staat ook wil doen, ongeveer € 150,-

Dus tussen de 100 en de 150 euro.