ik heb bruin haar. maar ik wil zwart verven met henna. wat kan ik in de groene henna doen dat zwart effect geeft? ik wil geen ppd en Indigo=tijdelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Bij de tuinen (drogist) heb je tegenwoordig henna (echt het poeder) in meerdere kleuren, behalve rood ook bruin en zwart dus als je dat koopt hoef je niks toe te voegen zelf.

Ergens gelezen: aanmaken met hete hele sterke zwarte thee ipv heet water dan pakt de kleur beter. En een scheut cremespoeling erdoor maar dat staat op de verpakking

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie de link die bedoel ik van Henné Color
12 jaar geleden
Zolang je er geen terpentine in doet, word het net echt zwart. Wat wel kan werken is donkere hete thee erdoorheen doen. Terpentine absoluut niet sambals je Daan in de zon komt verbrand je haar. Haal anders gewone normale haar verf bij een drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Moet je er nou wel of geen terpentine in doen, en wat is dat met sambal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet sorry mijn iPhone verbeterd heel erg! Als je er terpentine in doen kan het je haar verbrander als de zon er op komt of het kan zelf permanent in je huid branden. Zoek anders maar even op black henna