Zorg dat je een goede nagellak heb van redelijke kwaliteit.
En dat je een topcoat en basecoat hebt.

Begin met de basecoat, lak op elke nagel een dun laagje, dit droogt als het goed is best snel.
Als alles echt GOED droog is, want anders duurt het alleen maar langer tot dat het geheel helemaal droog is. Als dat zo is kun je met de kleur nagellak beginnen, Doe de eerste keer een dun laagje, als het een beetje droog is pak je een glaasje koud water en doe je je nagels er in. Dep ze daarna droog, niet te hard want het kan zijn dat het nog niet helemaal droog is. Als je nagels droog gedept zijn doe je de volgende laag er op. Laat deze op dezelfde manier drogen en eindig dan met een basecoat.

Let op dat je niet te snel over je nagels heen wrijft, anders kun je zo weer op nieuw beginnen :(!

Toegevoegd na 26 seconden:
eindig met een topcoat bedoel ik natuurlijk;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beginnen met base coat dan 2 keer het kleurtje en dan een top coat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe base coat op als je nagels snel verkleuren dan doe je je nagellak op en let er hierbij op dat je niet te weinig op je kwastje hebt anders krijg je van die streepjes. Breng de nagellak van de binnenkant van de nagel naar de buitenkant aan. Zet het kwasje dus tegen de nagelriem aan en strijk naar buiten. Dan als het niet goed dekt nog een laagje kleur en dan top coat om het langer te laten zitten. Let er bij de top coat op hoevaak je het moet herhalen. Zo staat er om mijn potje om de 2/3 dagen herhalen. Vaak haalt de mijne dat niet daarom doe ik dat dan elke dag even. Dat is een kwestie van bekijken hoevaak hoe bij jouwe moet. Succes