Na het wassen een cremevoeding erin, dat spoel je niet uit en maakt het haar soepel en goed doorkambaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Ga ik uitproberen, bedankt.

Andere antwoorden (4)

Conditioner gebruiken na de shampoo. € 0,35 voor 'n fles bij de Trekpleister.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Ik heb al een conditioner van Glisskuur en van het kruidvat gebruikt,maar dat haalde niet zoveel uit.
Mischien dat die van de Trekpleister (of een andere wel helpt,maar iedere tip is welkom.Bedankt alvast
Ik heb zelf ook heel dik haar,
wat je moet doen is als je doucht,
goed wassen en als je klaar bent,
Gelijk föhnen en kammen!
dan word je haar zacht en kam je er makkelijker erdoorheen,
je zult ook zien het word veel mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Beste Askme ik was mijn haar goed als ik douche,en kam het dan meteen(heb kort haar).dan zit het even in vorm.
naar de kapper gaan en uit laten dunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een haarmasker gebruiken. Je haar na het wassen insmeren met antiklit en dan uitkammen. uitspoelen en weer uitkammen. Je haar droog deppen met een handdoek en weer doorkammen. ( dus niet met een handdoek je haar droogwrijven want daardoor krijg je het weer in de klit) s 'nachts met een vlecht slapen ( als het lang is) dat blijft het ook makkelijker doorkambaar