Klopt het dat je met tomatenketchup de rode gloed uit geblondeerd haar kan wassen?

Een kennis waste ooit haar haren met tomatenketchup, en vertelde mij dat dit zou helpen. Nu zit ik met hetzelfde probleem, 2x ontkleurt, toch nog een iets of wat rode gloed.. Voor ik onder de douche duik met een fles ketchup, werkt dit echt??

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Nee dit werkt niet! Met ketchup kun je een GROENE gloed uit het haar verwijderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha graag gedaan! En succes! Ik raad je aan om maandag toch naar de kapper te gaan. Waarschijnlijk gaan ze hem daar nog een keer oplichten en er een matterende kleur overheen zetten. Ga zelf niet teveel "prutsen" daar wordt je haar niet echt beter van.. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hem=het natuurlijk! :-P

Andere antwoorden (1)

Nee dat is voor een groene gloed als teveel in een zwembad zwemt met geblondeerd haar kan t groen worden zilvershampoo is de oplossing niet in laten trekken wassen en uitspoelen sukses