Kan iemand mij advies geven over witte bultjes onder mijn ogen?

Ik heb witte bultjes op mijn gezicht en bij mijn ogen vooral. Uitknijpen heeft geen zin, er komt namelijk niets uit! Volgens een dermatoloog heeft het te maken met collageen. Ik weet niet of dat echt zo is, want had het idee dat die man mij gewoon wat wilde aansmeren.Als het wel het geval is, heeft iemand dan nog praktische tips, die niet duur zijn en waarmee ze toch verdwijnen of minder worden? Daarnaast heb ik ook een gemengde huid en dus snel last van uitdroging en pukkels. Wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Een schoonheidsspecialist kan de gerstekorrel makkelijk verwijderen. Dit gebeurt door de huid boven de gerstekorrel open te prikken. De gerstekorrel kan dan makkelijke verwijderd worden. Dit is heel snel gebeurt en doet vaak geen tot weinig pijn. Een schoonheidsspecialist werkt met steriele naalden dus de kas op een infectie is heel erg klein. De huisarts haalt ook gerstekorrels weg. Het voordeel van een huisarts is dat deze vaak geen extra kosten met zich meebrengt: de huisarts is verzekerd via je ziektekostenverzekering. Een schoonheidsspecialiste is dit in de meeste gevallen niet waardoor je zelf voor de koste moet opdraaien.

Ik had het zelf ook!, Het weghalen is vrij simpel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ze ook zelf weghalen. (zie mijn link) Maar dit raad ik je niet aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zijn verstopte porieen, volgens mij kan de dokter die weg halen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik hier de zoekfunctie en typ 'gerstekorrels' in. Je krijgt dan heel veel goede antwoorden op je vraag.

Ze zijn bij de schoonheidsspecialiste vrij makkelijk weg te halen, maar sta niet verbaasd als ze ook weer terug komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord stippel +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heten ze dan volgens de dermatoloog?