Tips om moedervlek te camoufleren?

Ik heb een moedervlek op mijn wang en ik vind dat niet mooi.
Hij is niet zo groot, maar het is ook geen kleintje.
Als mijn haar los is, dan zie je hem niet, maar nu doe ik mijn haar dus nooit in een staart. Ik heb ook moedervlekken op mijn armen, van dezelfde grootte, maar daar heb ik dan weer geen problemen mee. Natuurlijk weet ik dat het iets heel normaal is, een moedervlek, maar ik vind het gewoon echt niet mooi en het lukt niet om het te accepteren.
Uiteindelijk heb ik het een paar weken geleden aan mijn ouders verteld, omdat ik het wou laten verwijderen. (ik zou het zelf betalen) Maar zij vonden dit echt geen probleem en willen niet dat ik het laat wegdoen. En hun toestemming is hiervoor nodig.. Ik heb van mijn moeder een crème gekregen, en hij wordt wel minder opvallend, maar je ziet hem nog!
Weet er iemand een goede manier om mijn ouders te overtuigen om het te laten verwijderen, of iets goed om het te camoufleren? En dat je het dan ook echt goed gecamoufleerd is?
En ja, je krijgt waarschijnlijk een litteken als je het laat weghalen, maar een litteken is makkelijker te camoufleren dan een moedervlek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer als een camouflagestift gebruiken weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet echt. De moedervlek is uiteraard lichter, je ziet het verschil wel, maar je ziet hem nog. Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je het uit moeten zingen tot je 16 bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de huisarts en laat die naar de moedervlek kijken. Soms is het beter om een moedervlek weg te laten halen, want sommige moedervlekken hebben het in zich om kwaadaardig te worden.

Probeer nogmaals met je ouders te praten en leg hun uit dat je er toch erg mee zit. Het weghalen hoef je echt niet zelf te betalen als je het bij de huisarts laat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moedervlekken worden pas verwijderd als er reden is om aan te nemen dat ze kwaadaardig (aan het worden) zijn: groei, bloeden, plotseling niet meer scherp begrensd terwijl ze dat eerder wel waren, jeuk of opvallende kleurveranderingen.
Als een moedervlek wordt verwijderd, gebeurt dat meestal 'ruim', met wat om- en onderliggend weefsel, waarna de wond gehecht moet worden.
Een moedervlek van pakweg 3 mm die bij ooit weggehaald moest worden, leverde zo een litteken van 1x1 cm op.

Het beste antwoord

je kunt het camoufleren met coverderm, dit kan zelfs waterproof gemaakt worden en op de kleur van je huid, verkrijgbaar bij de betere drogisterijen en schoonheidssalon, je moet even leren hoe het werkt, maar als dat eenmaal lukt is het een fluitje van een cent, je doet er ook heel lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
uitstekende tip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De andere tips heb ik geprobeerd, maar het ging toch ook niet super goed. Ik ga coverderm kopen, want ik heb op een andere site ook gelezen dat het een heel goed product is.

Andere antwoorden (2)

Als e een moederziel wilt camoufleren moet je eerst een hele lichte kleur erop doen en dan pas de camouflage kleur,, dan zie je hem niet meer, je zou ook eens een afspraak kunnen maken bij een schoonheidssalon ze kunnen jou met de juiste producten helpen.. Tot je hem weg mag laten halen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moedervlek moet het zijn *** IPhone maakt zijn eigen woorden pff
Koop een hele lichte foundation en een poeder in ongeveer je eigen huidskleur. Eerst doe je de hele lichte foundation op en daarna poeder je af. Kruidvat heeft vaak wel heel veel goed spul en ook bij de hema kun je voor een niet al te dure make up wel terecht.