Hoe krijg je een gladde huid?

Ik heb sinds een tijdje een beetje een ruwe huid in het gezicht hoe krijg ik dit weer zacht? Ik had wel een paar maskertjes geprobeerd maar ik zie niet echt verschil. En ik heb een beetje puistjes op mijn voorhoofd het zijn een soort rode kleine bultjes heeft iemand daar ook tips voor? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Bij de action heb je aloë vera te koop in flessen. Dat is gewoon een soort van drankje/siroop. Slik daar iedere dag maar eens een eetlepel van. Het is goor en in het begin zul je er misschien wel van over je nek gaan. Maar het werkt! En daar gaat het om. ( mocht er geen action bij jou in de buurt zitten geen nood , bij de tuinen of andere natuur winkels is ook wel aloë vera siroop te koop. ( Wat trouwens ook heel lekker spul is voor een droge huid dat is rozen glycerine, das vergelijkbaar met uiencreme ,ook gewoon te koop bij de action en niet duur maar daar gaan de puistjes niet van weg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ruwige komt vaak door dode huidcellen. Die zie je niet altijd, maar ze zitten er wel! Een ruwige huid kun je gerust een scrubje geven en daarna met een geschikte creme insmeren.

Puistjes (kunnen) ontstaan doordat de dode huidcellen zich ophopen, daardoor ontstaan verstopte porien en dat worden weer puistjes!

Dus goed verzorgen; regelmatig scrubben (ca 2 keer per week), dagelijks 2 maal reinigen en goede crèmes gebruiken.

Hopelijk wordt het snel weer wat beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou voor die droge huid moet je beslist
bio oil nemen,dat is zo geweldig voor
een droge huid,en is in elke drogist
te koop,en als je dat gaat halen, haal dan
gelijk een tubetje scrub, dat is weer
ideaal voor je puistjes.
Suc6 ermee.
12 jaar geleden
Elke dag je huid insmeren met een dagcrème. Een maskertje kan ook veel voor je huid betekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft hiervoor helemaal niet dure producten voor te kopen. een goede hydraterende creme zoals nivea,... kan ook al heel goed helpen. doe dit dagelijks 2 keer. als dit niet gaat, probeer het dan toch op zn minst s'avonds, want in de nacht heeft ons lichaam en dus ook onze huid alle tijd om stoffen te transporteren. zelf heb ik een tijdje last gehad van ruwe benen, daarvoor heb ik dan garnier body lotion gebruikt en dit hielp echt al na 8 dagen elke avond insmeren, heb er echt gladde benen van gekregen, precies een babyvelletje, dus dit is ook zeker en vast een aanrader! Succes