kan ik mijn haar bruin verven als ik mijn haar 3 maanden geleden blond heb geverft?

ik ben bang dat het een rare kleur word als groen of paars, omdat ik daar wel eens van heb gehoord, maar ik heb uitgroei nu , en ik vind voor deze winter, bruin ook wel leuk (licht bruin/donkerblond)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

ja dat kan wel, om te voorkomen dat het groen wordt, moet je het voorpigmenteren met rood en dan donkerblond erover, of een lichtbruine of donkerblonde kleur nemen die veel roodpigmenten bevat, dus bijv. licht goud blond, je kunt ook naar een drogisterij gaan en het telefoonnummer van de klantenservice van het merk haarkleuring, dat je wil gebruiken vragen, dan krijg je ook goed advies.

Toegevoegd na 1 uur:
licht goud blond moet donkergoudblond of licht goud bruin zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt mobie