Hoe kun je perfecte krullen krijgen op al van nature golvend haar, zonder krultangen?

Zoiets als met een vlechtje slapen ofzo? Maar als ik dat doe, dan wordt mijn haar zo rommelig. Ik heb al van nature golvend haar namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Slapen met krulspelden in, is wel een werk iedere avond, maar veeeel beter dan een krultang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het wassen je haar fohnen en daarna flink wat wax erin smeren. Dan creeer je krullen.
Of je slaapt met een knot in. Na het wassen en droog fohnen je haar in een knopt doen.
Dan heb je 's-morgens een flinke bos krullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Papillotten indoen,die zijn niet zo hard als rollers.

Hieronder zie je wat het is en hoe het moet.