Kun je na het scheren ook parfum gebruiken?

Kun je na het gezicht scheren ook eau de toilette parfum gebruiken plaats van aftershave?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (4)

Tuurlijk kan dat. Moet je toch zelf weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan prima. de meeste aftershaves zijn niet veel anders dan parfums (misschien een beetje meer alcohol?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aftershave is speciaal geschikt gemaakt om te ontsmetten en te herstellen na een vrij heftige aantasting van je huid. Onderschat de impact van een scheerbeurt niet! Dat zou dus een betere keuze zijn dan eau de toilet. Die is juist weer geschikt gemaakt om te parfumeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik zou het niet doen,is er niet
geschikt voor.
Je loopt het risico dat je de
hele kerst met pukkels of
schralen plekken loopt.