Als je odorex extra dry spray hebt gebruikt , kan je er dan gewoon deo opspuiten als het ingetrokken is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht misschien voor de zweet lucht ? Of heb je dat niet als je odorex zelf al opspuit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen geur met odorex, tenzei je
het verkeerd erop doet en je oksels niet goed gewassen hebt en of afgedroogd.

Antwoorden (2)

Ja, dat kun je doen maar het is niet nodig hoor. Alleen Odorex extra Dry werkt al afdoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan je doen maar ik zal het alleen doen waarneer het nodig is dus bijvoorbeeld als je gesport heb Een tip koop geen vooraden odorex want bij bijna iedereen werkt het na een tijdje niet mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik odorex al jaaaaren met resultaat! Dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat het na een tijdje niet meer werkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigen ervaring en van ervaring van kennissen en familie maar ik zeg ook bij bijna iedereen Dus jij heb geluk dat j=het bij jou wel blijft werken