Wallen veroorzaakt door slaaptekort of huilen kun je verminderen door koude compressen. Eigenlijk kun je alles daarvoor gebruiken: theezakjes, schijfjes komkommer, natte wattenschijfjes. Leg ze 10 minuten in de koelkast (niet in de vriezer, dan kun je je huid beschadigen) en plaats ze daarna op je ogen. Laat 5 minuten intrekken.
Wallen veroorzaakt door huidverslapping of vetophoping kunnen alleen door een plastisch chirurg verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
langere nachtrust nemen en komkommertjes op je ogen leggen. !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt om zwelling gaat even een plastic zakje met ijsklontje er in. Dan doekje er om heen en paar minuten op je wallen leggen. Aambeiden-zalf schijnt te helpen; bij mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om tijd naar bed gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg 2 gebruikte kamilletheezakjes op je wallen en ze trekken weg als sneeuw voor de zon!

Of leg twee ijskoude lepels op je wallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee soorten wallen, wallen als een soort zakjes (dikkig) onder je ogen, of pigmentwallen (donkere kringen). De eerste krijg je weg door te koelen, dit kan inderdaad met natte kompressen, theezakjes of schijfjes komkommer. Het twee soort wallen, die je te camoufleren. Dat kun je doen met een camouflagestift of een vloeibare make-up!