Nee, dat werkt niet. Als je geen nagellijm in huis hebt zijn er drie alternatieven mogelijk: dubbelzijdige (fashion) tape, transparante nagellak, of wimperlijm. Andere soorten lijm beschadigen de natuurlijke nagels en je kunt er allergisch op reageren.
Amadea
9 maanden geleden
Liebelle
9 maanden geleden
Dankjewel voor je reaktie Amadea. Rubberbase is toch geen lijm en uiterst geschikt op natuurlijke nagels ?
Amadea
9 maanden geleden
Rubberbase gebruik je nou juist om je natuurlijke nagels een mooi gemanicuurd glanzend uiterlijk te geven. Dus in plaats van kunstnagels. Het is geen lijm maar een verstevigende gel.
BrendaG76
9 maanden geleden
Rubberbase is een uv gel die je kan gebruiken , als base natuurlijk maar ook voor het vastzetten van transparante gelnagels met uv lamp.( die soak off soft gel tips, kijk op youtube!) ga je rubberbase gebruiken voor het vastzetten van extension tips, zorg dan voor goede hechting op zowel nagel als tip, ruw de tip dus goed op aan de binnenkant waar hij vastgeplakt wordt, gebruik je sandingband van je nagelfrees of je nagelvijl ! Daarna kun je de extensies verder afmaken met uv builder gel, of polygel.
Ga je acryl gebruiken op de extensies dan weet ik niet of het verschil in flexibelheid een rol gaat spelen, want rubberbase is flexibel en buigt met de nagel mee, uv gel doet dat ook een beetje, maar acryl is duidelijk minder flexibel en breekt makkelijker als het op een te flexi ondergrond wordt aangebracht.