kan je je neus door oefeningen verjongen?

Mijn gelaat is eigenlijk nog best ok, contouren en rimpels. Alleen mijn neus zakt steeds verder naar beneden.
en mijn neusgaten ervroten, alsof ik ze aanspan om iets vies te ruiken. Zijn er niet-operatieve manieren om dit te verhelpen bv oefeningen? Ik heb al gezocht op internet, vind hier niets over behalve vulling met vet of h.zuur, maar dat is in mijn geval onnuttig.
ervroten= vergroten

1.2K
Ritsuka
een jaar geleden
Neus en oren blijven groeien gedurende je leven
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Neem je lijf voor lief, er zijn ergere dingen in het leven.
Wees blij dat je verders gezond bent....mag ik aannemen.
Een goede gezondheid is een groot goed, hou dat in gedachten.
TurfGraver
een jaar geleden
@Ritsuka, "Neus en oren blijven groeien gedurende je leven"
Dit is niet waar. Ze verliezen (net als meer dingen) wel stevigheid als je ouder wordt.
Z512099
een jaar geleden
Je ontsnapt niet aan de zwaartekracht.

Antwoorden (1)

Nee. Eeen verouderingsproces afremmen lukt nog wel, maar een lichaamsdeel wat verouderd is verjongen (zonder medische ingreep) dat gaat niet.
een jaar geleden