Ik heb net gaatje laten schieten maar ik kan niet zo goed draaien omdat ik het niet goed kan zien, wat moet ik doen?

Ik heb juist men gaatje laten schieten maar ik kan niet zo goed draaien want ik heb kleine ronde bolletjes en als ik draai weet ik niet goed of het draait kan iemand helpen? Xx

1.9K
liveisgreat
een jaar geleden
ik begrijp je vraag nietgoed. vaat het over oorbellen? en wat moet je draaien?

Antwoorden (2)

Begin eens met je moeder of een vriendin: die kunnen dit ZIEN. Anders terug naar de winkel die het gaatje gezet heeft.
een jaar geleden
Niet draaien, slaat nergens op. Behalve dat je extra bacteriën aan je oren smeert. Oorknopjes (die net geschoten zijn) zijn van chirurgisch staal, hoe moet dat aan je huid vastgroeien? Dat kan helemaal niet.

Het is in feite een klein wondje. Bij kleine wondjes moet je er ook niet aankomen, maar met rust laten en schoonhouden.

Gooi de instructies van nazorg de deur uit en ga over op de nazorg instructies van een piercing.

De onderste link is van het RIVM, als die het niet weet...dan weet ik het ook niet meer.

Als je zelf niet goed kan zien wat je doet, vraag dan hulp van iemand.
een jaar geleden