Mag je oorbellen der ook na 5 weken uithalen?

Ik heb 5 weken gelden oorbellen laten schieten maar ben de zweerknopjes een beetje zat. Mag je oorbellen der ook uithalen na 5 weken?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Ze raden aan om 8 weken de eerste belletjes in te houden ( 12 als het door kraakbeen is ) . Sommige sites spreken over 6

Je mag je natuurlijk uitdoen niemand dwingt je om die in te houden maar dan is de kans er dat ze toe groeien.

Zoals te lezen is, is het zelfs na die 6/8 weken nodig om nog minstens 4 / 7 van je tijd oorbellen in te hebben voor nog eens twee maanden. En tot 12 maanden na het schieten geen te zware bellen te kiezen.