Hoe vaak mag ik een porienstrip gebruiken?

Ik heb porien op mijn neus. Vorige week dus een strip oo geplakt, heb nog steeds verstopte porien. Mag ik het dan weer gebruiken? En hoe vaak mag je eigenlijk zo’n strip gebruiken jn een maand?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Als het goed is kun je dat in de gebruiksaanwijzing lezen: Gebruik de neusstrips niet vaker dan 3 keer per week.

De strips geven diverse resultaten, zo werkt het bij de één super goed en bij de ander totaal niet. Dit heeft te maken met het feit dat iedere huid verschillend is en dat bij de één de poriën beter open gaan staan als bij de ander. Daarom wordt aangeraden om de neuspleisters een aantal keren te gebruiken voor het beste resultaat.
. . .
als bij de ander = dan bij de ander.
Toegevoegd op 06 mei 2021 22:25: tekst
Amadea
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
+ Zulke taalfouten ontstaan vaak door het klakkeloos kopiëren van teksten (Heb ik soms ook last van).
Je bron:
https://meeetersverwijderen.net/mee-eters-verwijderen-neus/