Mijn kuiltjes in mijn wangen zijn weg, komt dit door de verdoving?

Ik ben gisteren bij de tandarts geweest en ik heb verdoving gehad omdat ze bezig waren met het plaatsen van composieten(dun laagje over mijn eigen tanden). Nu is me opgemerkt dat ik ineens geen kuiltjes in mijn wangen heb, wat ik normaal gesproken al altijd heb gehad. Verdoving is nu wel uitgewerkt, maar de plekken zijn nog steeds gevoelig. Nu maak ik me enorm veel zorgen omdat mijn kuiltjes niet zichtbaar zijn. Het is een grote verandering. Weet iemand hier waar dit door komt? Hoop echt dat mijn lach weer als de oude is en mijn kuiltjes weer tevoorschijn komen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Door de verdoving en behandeling die je bij de tandarts hebt gehad, zijn je wangen tijdelijk wat opgezet.
Met een paar dagen zou dit weer weg moeten trekken.
Ritsuka
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het ligt bijvoorbeeld niet aan de dikte van de composieten ? Ik heb voorheen een beugel gehad, dan zijn je wangen zoiezo iets voller, maar mijn kuiltjes verdwenen nooit. Ik maak me op dit moment gewoon hartstikke veel zorgen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Het is niet het einde van de wereld als je minder of geen kuiltjes hebt. Heb geduld, het is net gisteren gebeurt, je lichaam is aan het herstellen van de ingreep.