Mag ik mijn gaatje terug laten schieten?

Ik heb een jaar of 2 geleden mijn oorlel laten hechten op de plaats waar ik mijn 2e gaatje had. Ik wil deze heel graag weer laten openschieten. Kan ik dit doen omdat het al even geleden is of kan dit niet meer want er zit daar waarschijnlijk een litteken.
Het was bij de dokter gehecht. Hij had het opengesneden en weer dicht gehecht.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Ja, dat zal geen kwaad kunnen.
Na twee jaar zal je oor zeker goed genezen zijn. Ná een hechting is een litteken waarschijnlijk, maar dat hoeft geen belemmering te zijn. Misschien wel verstandig, om het nieuwe gaatje nèt naast het lidtekenstreepje te laten schieten. Zal iets minder pijn doen.