Wat kun je doen tegen zwarte suede binnenkant van schoenen die zwart afgeven op je blote voeten?

Het zijn zwarte Birkenstocks muilen dus van die kleine nylon kousevoetjes kunnen niet want dat zou je zien en dat staat beetje dom.
Maar is er iets waarmee je het suede aan de binnenkant kunt schoonmaken? Azijn misschien?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Nieuwe schoenen geven gemakkelijk hun kleur af, ook van binnen. Vandaar dat velen geplaagd zitten met kleurvlekken op de sokken. Daar hebben we een enorme truc op gevonden: als schoenen hun kleur van binnen afgeven, moet je de binnenkant van de schoen eens met haarspray bespuiten. De grote vlakken moet je daarna met een doek opboenen. Je zal merken dat het gedaan is je sokken om zeep te helpen. De schoen zal geen kleur meer afgeven.
fremar
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ongelooflijk... Het WERKT!!!! Ik had echt niet gedacht dat er iets tegen te doen was maar het werkt! Heel erg bedankt hiervoor!!!
Antoni
4 jaar geleden
Zo vreemd is dat niet. Haarspray fixeert: het wordt ook gebruikt om (houtskool)tekeningen te fixeren.