Ik heb perongeluk met een wimperkruller mijn wimpers eruit getrokken, hoe groeien ze snel weer aan?

Ik heb nu bij een oog een heel groot gat en kan nu ook geen mascara op doen en het ziet er heel raar uit. Is er iets (behalve wimpersirum want daar ben ik allergisch voor) wat helpt om mijn wimpers snel weer aan te laten groeien?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.2K
Sharonves
5 jaar geleden
Wat ik persoonlijk gebruik om mijn wimpers snel te laten groeien is kokosolie. Gewoon 100% pure kokosolie (tekoop bij de supermarkt of tokos) en dan savonds een beetje op je wimpers doen en sochtends afhalen met water. Ik doe het nu een paar keer per week en het is echt veel gegroeid.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
hoe kon je dat eigenlijk doen en hoe krijg je het voor elkaar

Antwoorden (1)

Oei, alle wimpers er uit? De groeicyclus van wimpers duurt 12 weken en sneller kan niet.
Met kunstwimpers heb je weer iets, echter deze verzwakken de nieuwe groeiende wimpers. Hierdoor kunnen de nieuwe groeiende wimpers afbreken. De kunstwimpers moeten so-wie-so weer aangevuld worden.
Twaalf weken geduld of met kunstwimpers proberen, oh en als je ze niet allemaal er uit had getrokken: mascara benadrukt dat je minder wimpers hebt. Beter niet gebruiken dus.
Toegevoegd op 27 juni 2018 13:32: bron