Is dikke huid na zetten tattoo een normaal verschijnsel?

Sinds dinsdag tattoo laten zetten nu dik en rood maar niet warm

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Het is inderdaad normaal dat het hele gebied rood en dik is.
Heb je geen informatie hierover gekregen ?

--- Op de dag dat de tatoeage gezet wordt, zal het hele gebied rood, ietwat opgezwollen en gevoelig zijn. Nieuwe tatoeages zullen een beetje pijn doen, ongeveer net zoals bij ernstige zonnebrand. In de eerste 48 uur na het zetten van de tatoeage kan het ontzettend moeilijk zijn om vast te stellen of er zich inderdaad een infectie in genesteld heeft. Trek daarom geen voorbarige conclusies. --

Let goed op de pijn die je voelt. Als de tatoeage ontzettend veel pijn doet en de pijn tot langer dan drie dagen na de sessie aanhoudt, dan kun je naar de studio teruggaan om de tatoeëerder te vragen de tatoeage te bekijken.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel! Die info had ik ook al gevonden.. maar heb meer tattoos en nog nooit dit meegemaakt! Maar bedankt! Ik wacht het nog even af!