Welk kleur wordt mijn haar wanneer ik mijn haren ontkleur?

Ik heb van nature donker bruin zwart haar ik heb deze door de kapper gebleekt naar blond. Ik heb gisteren mijn haren chocoladebruin proberen te kleuren (semi permanent) maar is pik zwart geworden!! Nu wil ik morgen een pak ontkleuring kopen in de kruidvat en mijn haar terug naar de blonde permanente kleur krijgen is dat mogelijk? Of wordt mijn haar geel en lichter als mijn permanent? Ik zou het daarna kastanjebruin willen kleuren ook semi permanent. Of kan er iemand me meer uitleggen hoe ik mijn vorige kleur terug krijg want mijm haar is te donker. Of is er een ander manier om mijn haren die kleur snel uit te wassen of bestaat er een ander product die de semi permanent zo afbreekt? Wil er binne 5 dagen vanaf zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Als je gaat ontkleuren wordt je haar oranje. Koop in plaats van een ontkleuring/blondering een fles Head $ Shoulders, doe dat door je droge haar en laat dat minimaal 20 minuten intrekken, was het dan met lauw warm water uit. Eventueel kun je dit herhalen tot de kleuring eruit is. Hou er wel rekening mee, dat ondanks dat je een semipermanente kleuring hebt gebruikt, er een deel van de kleuring in je haar kan zijn getrokken, op plekken waar je haar droog of beschadigd is geweest. Op die plekken staan de haarschubben open en kan de semi permanente kleuring toch het haar in, dit slijt in de loop der tijd. Hou jezelf ver weg van haarkleuringen, je hebt blijkbaar geen goed kleurgevoel en laat dit klusje over aan de kapper, die kan je adviseren over welke kleuren passen bij je huid. Met kastanjebruin krijg je hetzelfde probleem als met de chocoladebruin, ook deze zal veel te donker uitvallen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Crea geeft een prima mogelijke oplossing . Wel haar vriendelijk . Mocht het niet lukken je gewoon blonderen maar relatief snel er uit dat blondeer dus ver voor dat het blond is bij bruin er uit en dan je gewenste goudbruin er op maar ja het kan zo maar weer doorslaan naar zwart . Ga naar de kapper . Ja bij de drogist kan je een reductie middel kopen die de haar kleur er mogelijk ( iets of bijna alles ? ) uithaalt. Succes.