Met wat voor soort haarproduct krijg je dit haar?

Ik wil graag zulk haar als degene op de foto, maar iedere gel/wax/pommade die ik gebruik word hard of zorgt ervoor dat mijn haar pluist en nog steeds niet goed zit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Daar heb je in de eerste plaats een goede kapper voor nodig!

Antwoorden (1)

Als je dit model laat knippen, vraag dan de kapper om een goede wax. Met een goede wax blijft je haar goed in model, maar die wel wat duurder dan de wax van de action o.i.d..
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt, al zal het ook wel lukken met de goedkopere soorten wax, de truc is dat je een klein beetje wax door je handen warm wrijft en vervolgens in de bovenste laag van je haar knijpt, zo ver mogelijk van de hoofdhuid vandaan. Doe je dat niet, dan wordt het haar te zwaar en blijft het nog niet zitten, dan zakt je kapsel in.
Wil je een mat effect, dan kun je hetzelfde doen met bijvoorbeeld clay voor je haar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beide bedankt voor de reactie, ik ga hier zeker iets mee doen!